• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;

Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;

Η επιληψία μπορεί να είναι ένα παιχνίδι της λειτουργίας τμημάτων του εγκεφάλου που εναλλάξ να  παρουσιάζεται σε διάφορα σημεία, διαφορετικό χρόνο με διαφορετική ένταση. Το γεγονός αυτό από την πείρα μας στην Βιονευρολογική, πρέπει τουλάχιστον μια φορά να γίνει πλήρης διαγνωστική εξέταση, κυρίως με πολύωρες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές και παράλληλη καταγραφή των διαφόρων συμπτωμάτων, όπως αντιλαμβάνεται ο νευρολόγος το περιβάλλον ή έρχονται από την εξωτερική παρατήρηση. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση, όλα τα διαγνωστικά μέσα που σήμερα διαθέτει η σύγχρονη νευρολογία να μην εξαντλούνται σε αυτές τις περιπτώσεις, προκειμένου να δίνουμε, στον ασθενή που τα παρουσιάζει, τη σιγουριά για μια ζωή ελεύθερη κρίσεων. Επομένως, κάθε διαγνωστική προσπάθεια πρέπει να πηγαίνει, σε ότι αφορά την επιληψία, μέχρι τέλος.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Γραφή και «λεπτή» κινητικότητα
Επειδή, ότι αφορά τη γραφή και τις λεπτές κινήσεις των δαχτύλων στον εγκέφαλο, υπάρχει μια επικοινωνία των ανάλογων νευρώνων, είναι καθαρά σπουδαίο να εξετάζονται και τα δυο μαζί Περισσότερα...



Παρατεταμένες δυστονίες
Οι παρατεταμένες δυστονίες τα τελευταία χρόνια αποτελούν ένα σύνηθες θέμα ερευνών των νευροψυχιατρικών ιατρείων Περισσότερα...



Ουσίες και διαταραχές της προσωπικότητας
Η πλέον διαδεδομένη διαταραχή ψυχικής αιτιολογίας σε άτομα με χρόνια χρήση χασίς ή και άλλων ουσιών είναι η περιοδική ή συνεχής διαταραχή της προσωπικότητας. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Terra Incognita - Kontra Channel - Δογμα ΣΟΚ

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit