• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η ανάγκη της κατάκλισης

Η ανάγκη της κατάκλισης

Η ανάγκη της κατάκλισης

Πάρα πολλές φορές αισθανόμαστε την ανάγκη να ξαπλώσουμε, προκειμένου να μας «φύγει» μια ζαλάδα ή μια καταβολή ή κάποια αστάθεια.

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, εάν μπορούσαμε να τις εξετάσουμε, όπως έχουμε δει και σε άλλους ασθενείς στη Βιονευρολογική, θα βλέπαμε ότι υπάρχει μια ορθοστατική ταχυκαρδία.

Δηλαδή, υπάρχει μια ταχυκαρδία, η οποία επηρεάζει άμεσα τη συνείδηση, με αποτέλεσμα να προκαλείται αυτή η ζάλη και η γενικευμένη αδυναμία. Είναι επόμενο ότι μετά την κατάκλιση, αυτά τα συμπτώματα υποχωρούν και ο «προσβεβλημένος» αισθάνεται καλά.

Αυτό ακριβώς αποτελεί και το διαφοροδιαγνωστικό στοιχείο που οδηγεί στην πιστοποίηση μιας ορθοστατικής ταχυκαρδίας σαν ένδειξη δυσαυτονομίας. Είναι ένα μικρό στοιχείο που πρέπει να χρησιμοποιείται από τον κλινικό γιατρό σαν τεστ ανά πάσα στιγμή, προκειμένου να οδηγηθεί στο σωστό αποτέλεσμα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ο νευρολόγος Πόλ Μπρόκα, ο ασθενής «ταν» και η αφασία
Το 1861 παρακολουθούσε ο Μπρόκα συνεχώς έναν ασθενή που επί μήνες ενώ καταλάβαινε τα πάντα απαντούσε με λέξεις που τελείωναν σε «Ταν» Περισσότερα...



Αντισώματα στρεπτόκοκκου και μύες
Κάθε λοίμωξη στρεπτόκοκκου και κυρίως η ισχυρή της παιδικής ηλικίας δημιουργεί άμεσα μια ανοσολογική αντίδραση μέσα στον οργανισμό Περισσότερα...



Συμπτώματα της υπνικής παράλυσης
Τα συμπτώματα της υπνικής παράλυσης μπορεί να τα χαρακτηρίσει κανένας πολύ συγκεκριμένα, αρχίζοντας από ένα αίσθημα της διαταραχής της κίνησης με μια έντονη πίεση σε λαιμό, στήθος και στομάχι. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (3 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit